nedjelja, 10. lipnja 2012.

Poklon iz inozemstva / A gift from abroad




Ne postoje riječi zahvale osobi
koja primi od vas narudžbu, a kasnije sve donese kao poklon . . .




. . . svaki komad tkanine posebno umotan u celofan, s reklamnom naljepnicom . . .
 . . . karirana traka izmjerena i smještena u slatku, kariranu vrećicu . . .





. . . te još jedna traka kao poklon . . .

. . . i sve to skupa umotano ukrasnim papirom u dezenu jednog od naručenih
materijala i preslatkom ružicom i mašnicom na vrhu . . .
. . . nitko sretniji od mene, u slatkim mukama kako ih iskoristiti . . . 

Moja prijateljica koja živi u Nizozemskoj naručila je ove materijale putem interneta. 

Pomalo zazirem i strahujem od kupovine na ovaj način.
Slika u katalogu ponekad može i zavarati.
Ne znam koliki bi bili troškovi dostave.
No vrijedi ispitati mogućnost nabave ovakvih prekrasnih materijala
takvim putem ovdje.




Ugodnu Vam nedjelju želim!








Broj komentara: 8:

  1. i ja zazirem od kupovine internetom, ali u mojoj se okolici ovako nešto jednostavno nema kupiti... materijali su krasni!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni materijali i još ljepše fotke,a i sretna si što imaš takvu prijateljicu...

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivne tkanine i način na koji je to sve zamotano, tebi prezentirano.. Baš me zanima što ćeš sve s njima! Iako svi naručuju preko neta stvari, meni je nekako ipak draže to uživo vidjeti, probati, opipati.. Mada ljudi tvrde za da male pare dobiju ekstra stvari, ne znam, nisam navikla na to i držim se podalje. Možda me zasad još financije drže podalje. Tko zna što će biti kasnije..

    OdgovoriIzbriši
  4. Mogu si samo zamisliti tvoju neizmjernu sreću,jer znam koliko takve geste znači jednom kreativcu,prelijepo je sve sa toliko ukusa,znam da će biti divno iskorišteno..

    OdgovoriIzbriši
  5. Dezeni su predivni, mogu misliti da si na slatkim mukama:-)
    I tebi draga, ugodan ostatak dana:-))

    OdgovoriIzbriši
  6. materijali su neodoljivo slatki! uživaj u planiranju, sigurna sam da ćeš nam se uskoro pohvaliti s nečim posebnim

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivni cvjetni motivi. Baš me zanima što će od materijala nastati.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zahvaljujem na Vašim komentarima. Od jednog sam materijala skrojila vrećice za lavandu, sasvim jednostavne, no dezen materijala je dovoljan, nije potrebno mnogo ukrasa osim špagice i malo čipke na rubovima. Uskoro će se naći na blogu, čim nađem vremena.

    OdgovoriIzbriši

Toplo zahvaljujem na svim Vašim komentarima.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...