nedjelja, 14. listopada 2012.

Košarica i kukičanje / A basket and crocheting


Drage moje,
eto me opet nakon duljeg perioda.
Nije bilo planirano, 
jednostavno je tako ispalo...




Malo je uradaka bilo u spomenutom vremenskom periodu,
no uz televiziju, onako navečer,
uspijevala sam iskukičati poneki cvijetić, srce ili ružicu...



Upotrebljavala sam različite vrste i boje konca,
pa sve sortirano spremala u škartoce.
Na ovoj su slici cvjetići i srca pospremljeni po deset u svakom pakovanju.



Najviše volim konac bež boje.
To je boja koja tako dobro ide uz sve...







Bijeli cvijetići...







Ružica od bež pamučnog konca...








...kao i one od bijele vunice, meni najefektnije i najljepše...





Ukoliko Vam se sviđaju moje ružice, srca i cvjetići
rado ću primiti narudžbu i poslati poštom.
Kliknite na moju e-mail kućicu...




Od srca...



Vaša Nostalgia


Broj komentara: 9:

  1. krasne su ti ružice, romantične...

    OdgovoriIzbriši
  2. Είναι όλα υπέροχα!!Πραγματικά πανέμορφες δημιουργίες,η καρδιά και τα λουλούδια μου άρεσαν πάρα πολύ!!!Φιλιά!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Divne su ti ružice..i ja obožavam bež boju.Još koje dugmence u sredini ili koji " biserčić" i evo divnog brošića:)))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Svi radovi su zbilja jako lijepi :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasne fotke savršenih radova!Ružice su tako slatke i primamljive!

    OdgovoriIzbriši
  6. Malo je reći koliko su lijepi,i posebni ovi radovi,zaista mi se sve jako sviđa:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vam svima, moje, na toplim komentarima

    OdgovoriIzbriši

Toplo zahvaljujem na svim Vašim komentarima.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...