utorak, 9. srpnja 2013.

Small Summer Projects / Mali ljetni projekti




Taking a bottle of water with you when going out in hot summer days
is almost obligatory.


Ponijeti flašicu vode sa sobom u grad u ovim vrućim ljetnim danima
gotovo je obavezno.



I have fallen in love with this one...
(It was an opportunity to learn a new crochet pattern.)


U ovu sam se staklenu bočicu gotovo zaljubila...
Sretna sam što sam usput naučila i jedan novi bod u heklanju.



I have been putting some fresh lavender from my garden into vases and baskets,
but was sorry to throw the old, dry one away.
I collected it an put it in a small glass bottle
together with some dry kalanchoe and a bud of rose.


Svake godine zamijenim staru suhu lavandu onom sviježom iz vrta.
Bilo mi je žao baciti staru pa sam je iskoristila zajedno s nešto suhe kalanhoe 
i suhim pupoljkom ruže.

Čipkana mašna dala je krajnji romantični pečat...


The lace ribbon tied into a knot is giving a touch of romance...



The two glass bottles standing together.
I guess they are nice ideas how to reuse them in an artistic way...


Dvije staklene bočice jedna pored druge.
Mislim da predstavljaju dobar primjer kako ih korisno upotrijebiti na estetski način
 a ne baciti...


Love,

Old Times Nostalgia


Broj komentara: 6:

  1. Predivno.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je torba zapela za oko, a bočice su divne! Lijepo za oko, a mogu si zamisliti kako miriši...

    OdgovoriIzbriši
  3. Bočice su baš slatke, ali torba je predivna :))

    OdgovoriIzbriši

  4. Istra,
    Que belo!
    Abolsa e os vasos estão em harmonia e lindos.
    Tudo que você faz é de bom gosto.Parabéns.
    Abraço, Fernanda

    OdgovoriIzbriši

Toplo zahvaljujem na svim Vašim komentarima.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...