utorak, 24. siječnja 2012.

Košuljica za knjigu / Book cover



Nedavno sam u jednom časopisu naišla na fotografiju dnevnika umotanog u tkaninu. 
Tako dotjeran jako mi se dopao i pokušala sam sašiti nešto slično za svoje knjige. . . 



Vanjski-vidljivi sloj košuljice napravila sam od dva dijela, 
s motivom ružica (19x24 cm) i bež boje (28x24 cm) te ih spojila. 
Unutarnji sloj je također u bež boji (45x24 cm).

(Za deblju knjigu veličine 14x21 cm. Ukoliko je vaša knjiga drugih dimenzija, ove koje sam navela za košuljicu morat će se prilagođavati)


S licem nadolje, spojila sam ova dva komada tkanine, ostavivši
jednu kraću stranicu nezašivenu radi okretanja na prvu stranu.
Prije sastavljanja ucrtala sam rubove košuljice i ostavila širinu nešto veću
od 21 cm (koliko iznosi dulja stranica knjige) jer se prilikom okretanja na pravu stranu dio te širine gubi, čak i ako šavove izravnate peglom.
Zadnji, kraći rub proštepala sam s gornje strane, zatim umotala knjigu kako bih označila preklope.

Dio materijala koji dolazi ispod korice knjige (preklop) zašila sam ručno kao na slici (tako mi je bilo lakše).
Čipku i dugmiće zašila sam naknadno.


"Sliku Doriana Graya" izvukla sam nedavno iz ormara za knjige, 
kao nešto što nisam čitala a trebala sam.
Pretpostavljam da će mi sada biti veći gušt čitati, iako je početak, 
i meni samoj, malo previše filozofski nastrojen . . .

Prosudite sami . . .


A tko određuje što je lijepo???







Broj komentara: 5:

  1. Ajme, preslatko je tako njezno i romanticno:-)
    Odlican tutorial, za onoga tko se zeli i sam okusati, ja bas nisam na ti sa iglom:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, draga, ali svakako si na "ti" s decoupage tehnikom. Doslovce se rastopim kada vidim što izlazi ispod tvojih ruku . . .

      Izbriši
  2. Hvala ti na ovoj prekrasnoj ideji,tako je nježno i efektno,iskreno uvijek sam na muci sa nabavkom ovako lijepih materijala sa nježnim uzorkom,kod nas je jako teško naći bilo što...lijep ti pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Točno, kod nas u Puli preostale su samo tri prodavaonice metražom. Kada naletim na neki dobar uzorak, moram kupiti barem malo, jer pitanje je kada će se opet pružiti prilika. Kariranih pamučnih platna ima u različitim bojama, ali ružica i točkica ni za lijek. Nisam se još okušala u internetskoj kupovini. Slike nikada nisu vjerni prikaz izgleda.

      Izbriši
  3. i ja muku mučim s materijalima. u ljetnoj sezoni ima dosta tih zgodnih popelina, znaći simpa uzoraka, no nestanu u roku 'britva'!

    OdgovoriIzbriši

Toplo zahvaljujem na svim Vašim komentarima.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...