srijeda, 18. travnja 2012.

Pun života / Full of life






Nije prošlo baš toliko mnogo od mojeg zadnjeg posta,
no meni se čini kao čitava vječnost . . .



Bila sam potpuno zaokupljena svojom starijom kćeri koja je 
prošla kroz manji operativni zahvat.
Hvala Bogu, dobro je, kući je i sutra skidamo šavove.

Iako je ova fotografija snimljena prije više vremena, fino se uklapa
u opis mojeg olakšanja, sada kada je sve prošlo . . .

Ovaj me cvjetak podsjeća na negdje viđen animirani cvjetni lik, onako blijedo u mojem sjećanju,
koji je pun sebe i razmeće se svojom ljepotom.

Neodoljivo me podsjeća na pobjednika s uzdignutim ručicama!








3 komentara:

  1. Baš su mi nedostajali tvoji postovi,mogu samo zamisliti kroz kakvu brigu si prošla,kćeri brz oporavak želim i veliki vam pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve najbolje u brzom ozdravljenju tvoje kćerkice!
    lijepo je da si opet tu!
    pozz
    annie

    OdgovoriIzbriši
  3. Brz oporavak... i nama je uletjela operacija nakon slomljene ključne kosti (stariji sin) tako da u potpunosti razumijem brige!

    Ali, ranunkula (čini mi se da je ranunkula u pitanju) sve liječi svojim nježnom pojavom! Lijepa teglica <3

    OdgovoriIzbriši

Toplo zahvaljujem na svim Vašim komentarima.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...