petak, 25. svibnja 2012.

Summer Garden




Nedavno sam putem interneta stekla novu prijateljicu . 
Javila se iz Nizozemske, no često boravi upravo u Premanturi, 
te krov njene kuće vidim sa svog balkona .



Da , svijet je zaista ponekad jako mali . . .

Vidjevši što volim , poslala mi je nekoliko linkova ,
a među njima i ovaj katalog .
Možete ga otvoriti

Vjerujem da ćete guštati listati ga , 
da će vam pružiti kakvu ideju ,
te da će vam uljepšati početak vikenda . . .


Šaljem tople pozdrave svima!









Broj komentara: 5:

  1. jako mi se sviđa katalog i zaista je za cjeloljetnu inspiraciju.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepo je imati prijatelje i poznanike iz raznih dijelova svijeta. A katalog je preodličan! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zaista je svijet tako mali ponekad...,obožavam Green Gate i cijeli njihov asortiman,prekrasne stvarčice:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga, ne mogu staviti komentar, na tvoj najnoviji post, koji me odusevio. Dobro se sjecam starih albuma, tvoja cipkana verzija uglova za fotke je carobna:-))
    Kompletan asortiman Green Gate obozavam:-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga, ne mogu staviti komentar, na tvoj najnoviji post, koji me odusevio. Dobro se sjecam starih albuma, tvoja cipkana verzija uglova za fotke je carobna:-))
    Kompletan asortiman Green Gate obozavam:-)

    OdgovoriIzbriši

Toplo zahvaljujem na svim Vašim komentarima.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...