nedjelja, 24. lipnja 2012.

Toplo ljetno jutro / A hot summer morning




Dok prskalica zaliva travnjak koji već pokazuje znakove suše . . .




. . . koristim priliku između premještanja prskalice s jednog kraja na drugi,
obilazim naš vrt i uslikavam sve što mi se učini lijepim . . .






Ovakvi prizori iz prirode do kraja pune baterije . . .





Tamno ljubičasta lavanda moja je omiljena.
Kažu da lavanda čuva maslinu.




Naša maslina preživjela je hladnu zimu u vazi. 
Strahovala sam za nju, hoće li živnuti,
no puno zalijevanja i osjećaj slobode, sada kada je izašla iz vaze,
potpuno su je oporavili . . .








Jako mi se sviđa kombinacija nježno roze i plavo ljubičaste.
No lavanda ispod oleandera, kojeg uzgajam kao stablo,
nije bilo najsretnije rješenje. 
Krošnja je sve veća, hlada sve više i lavandini cvijetovi sagibaju se prema dolje
 u potrazi za suncem.








Pupoljke cvijetova obožavam. Meni su ljepši i od samog cvijeta . . .








Uživam i u svojoj staroj garnituri za sjedenje koju sam uspjela 
ofarbati u bijelo.
Ipak, zbog vrućine i obaveza ne koristimo je dovoljno . . .








Postoje, na sreću, mali hedonisti
koji ne propuštaju lijepe stvari koje život nudi . . .




Zaista se na njih treba ugledati . . .






Broj komentara: 6:

  1. Hvala za setnju po vrtu. lavandu ovozavam. pozdrav ljenivcu.

    OdgovoriIzbriši
  2. maca je preslatka, baš hedonist!!! A tko i ne bi u ovako divnom okruženju! Sa svake tvoje slike mi se čini da imaš divan dom i da u njemu znaš uživati, koliko god kratko!

    OdgovoriIzbriši
  3. Uživala sam u šetnjici tvojim vrtom,divno je,osjeća se mir,sve odiše ljetnim daškom..maca mi je tako simpa,zaista je mali hedonist:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepa đetnja vrtom! I mi u vrtu imamo čak jedan grm lavande, pokušavali smo ju više puta zasaditi, no kad dođe zima, sve bude problem. Također, smrznuli su nam se i olianderi koje smo čuvali u podrumu, no očito da je ova zima bila prejaka. Ostao nam je sad samo jedan cvjetnjak ovakvog sa tvoje slike i jedan svežnjić friško ubrane lavande. Mačak je pravi, i ja bi se s njim namjestila, no obaveze nikad nemaju živaca da sačekaju..

    OdgovoriIzbriši
  5. Trovo il tuo blog delicato e dolcissimo!Divento seguace!Rosetta

    OdgovoriIzbriši

Toplo zahvaljujem na svim Vašim komentarima.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...