petak, 20. srpnja 2012.

Heklana rožica / How to crochet a rose





Iz četvrtog mi je pokušaja uspjelo napraviti rožicu 
koja je puna,  reljefna i bogata,
 po mojoj mjeri . . .















Najprije sam napravila osnovni, početni cvijetić.
Tutorijal za njegovu izradu možete pronaći





S prednje sam strane 
istom tehnikom doheklala unutarnji, zatvoreni dio rožice,
a kasnije sam prema tutorijalu nastavila s izradom lančića 
sa stražnje strane i na njih nadograđivala latice.

Tutorijal za izradu rožice od više slojeva i latica
možete otvoriti

i




Nije mi bio cilj napraviti simetričnu i pravilnu rožicu,
već sam broj dvostrukih i trostrukih namotaja slagala bez pravila,
vodeći ipak računa da trostruki budu u sredini, dvostruki sa strane 
i jednostruki na krajevima latica.





Ovo je druga rožica koju sam napravila. Na njoj su vidljive neke greške.
Sastoji se od 4 sloja:
osnovni cvijetić,
sredina, 
prvi stražnji sloj i
drugi stražnji sloj




Ovako ona izgleda sa stražnje strane.









Zatim sam izradila rožicu s pet slojeva.
Bila sam mnogo zadovoljnija i njezina nepravilnost
nije me smetala.
No, bila je ponovo dosta plosnata 
i nedostajalo je visine i reljefa.








Ovo je njezina stražnja strana.








S ljubičastim sam koncem imala više sreće.
Konačno sam  dobila ono što sam željela.




Usporedite li poleđinu zadnje, ljubičaste rožice s poleđinom prethodne
bit će vam jasno zašto je dobila na reljefu i punoći.
Lančići koje nadograđujete sa stražnje strane
ne smiju biti predugi i treba ih smjestiti na donjem dijelu
prethodno isheklanih latica iz prethodnog sloja.









Obje rožice, treću i četvrtu, učinila sam od jednakog broja slojeva,
no ona ljubičasta mnogo je punija ali i manja u promjeru.




Onima koji se upuste u heklanje rožica
želim mnogo uspjeha!

Srdačno,

Nostalgia





Broj komentara: 7:

  1. Tutto così dolce e riposante!Rosetta

    OdgovoriIzbriši
  2. To je to!Divna boja i bogata rožica:)Biti će lijep ukras ili brošić!Svaka pohvala:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Divim se,ovo stvarno iziskuje trud,ali prelijepo izgleda finalno:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ohhhhhhhhhhhhhh...es MARAVILLOSO!!!!
    Saludos desde Tenerife.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala na vašim javljanjima. Nadam se da će linkovi koristiti onima koji žele naučiti heklati.

    OdgovoriIzbriši
  6. Amazing! Keep up the fabulous work!

    www.goodbadandfab.com
    the personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane!

    OdgovoriIzbriši

Toplo zahvaljujem na svim Vašim komentarima.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...