nedjelja, 3. ožujka 2013.

Još jedna košarica / Another basket




Preplavljena sam velikim entuzijazmom i srećom
jer moje ruke uspijevaju stvoriti ovako romantične predmete...




Nakon prve isheklane košarice, odmah sam krenula u izradu druge.
Spojila sam dvije niti i uzela deblju iglu za heklanje.
Ispravila sam greške učinjene u prethodnom uratku i bez lažne skromnosti
mogu reći da je ispala savršeno.
Moram jedino priznati da su me ruke strašno boljele,
jer još sam neiskusna i napeta prilikom pletenja
ali
tko mari...




Isprobala sam je na svim romantičnim mjestima u stanu,
uključujući i kupatilo.




Tako sam vesela!!!

Ugodna Vam ova topla i prelijepa nedjelja bila...

Vaša Nostalia





Broj komentara: 9:

  1. košarica je jako lijepa. Čini mi se da je ovakve stvari bolje raditi debljim koncem.

    OdgovoriIzbriši
  2. poznajem taj entuzijazam koji te primi kad postižeš nešto što te veseli! Bravo i uživaj i dalje u stvaranju!

    OdgovoriIzbriši
  3. I imaš razloga biti vesela, košarica je prelijepa!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Divne li i romantične košarice:) Uskoro ću pokazati što sam ja napravila, ali nije mojih ruku rad već makeover..Vidjet ćeš čega...Stoga mi je ova tvoja još draža jer si ju sama naheklala:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Toplo zahvaljujem što dijelite moj entuzijazam sa mnom. Srdačan pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  6. I really liked your blog.
    The basket this fantastic, congratulations on the good work.

    Hug, Nanda. (Fernanda from Brazil)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you, dear, I've seen your beautiful blog, such a romantic soul you are! It is like from a fairy tale. We will be hearing from each other soon, that is for certain! Best wishes!

      Izbriši

Toplo zahvaljujem na svim Vašim komentarima.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...