utorak, 7. veljače 2012.

Mirisni ormari / Lavender scented clothes




Približava se Valentinovo i sve je u znaku srčeka i ljubavi . . .



Još sam kao djevojčica pokazivala sklonost prema izradi sitnih stvari šivajući ručno 
odjeću bebicama iz kinder jaja.  Posebno slatke bile su minijaturne košuljice dugih rukava.

Izrada ovakvih malenih srdaca, koje sam punila lavandom, bila je ispunjena neizmjernim zadovoljstvom. 




Srčeka se mogu okačiti na vješalicu u ormaru

ovako . . .















Umjesto srčeka može se sašiti i minijaturna haljinica . . .




Ova je prva koju sam izradila. Vapi za usavršavanjem, ali kako rekoh: 

prvo - najdraže

Broj komentara: 13:

  1. Predivna srca, prelijepe tkanine, a haljinica je super, bas je chic:-)

    OdgovoriIzbriši
  2. tvoja srca kao da su rodbinski povezana sa srčekima koje sam izrađivala s klincima na božićnoj radionici! s tim da su tvoja šarenija i mirišljavija!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoja mirišljava srca su mi prekrasna, a posebno mi je lijepa ova haljinica pa kako volim izrađivati jastučiće od lavande baš si mi dala ideju! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ne mogu se uopće odlučiti koje je meni najdraže: ono s ružama, karirano ili tvoje prvo! Uglavnom, I<3

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa ovo je totalno preslatko!Kakva srčeka!I još punjena lavandom???I haljinica!Ma slatko,slatko,slatko!

    OdgovoriIzbriši
  6. Oduševljava pogled na ova tvoja slatka srčeka,toliko imaš dara za izraditi ih,prava milina..krasan su ukras sa svrhom..lijep ti pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  7. Oooo, baš mi je drago što vam se sviđaju moja mini srčeka. Hvala vam na komentarima i presretna sam ako sam nekome dala ideju.

    OdgovoriIzbriši
  8. kako mi je drago da sam otkrila tvoj blog, i ja imam jedan svoj kreativni blogek, nadam se da ćemo se lijepo družiti, a tvoj blogić spremam u listu za čitanje :) :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hoćemo, sigurno. Pogledala sam ga malo, prekrasne, mladenačke ideje i kreacije!

    OdgovoriIzbriši
  10. Sama srčeka za sebe su lijepa, ali meni su draža kad postoji i njihova namjena. Srca punjena lavandom u ormaru na vješalici su prekrasan dodatak i estetski i efikasni. Meni se sviđa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moji veći jastučići također imaju svrhu: uspavljivati svojim mirisom tako što bi ih se držalo na uzglavlju. Mene zaista miris lavande uljuljkuje u san... Hvala ti na tvojim ljubaznim riječima i komentarima!

      Izbriši
  11. You have made such cheery and lovely sachets! You have a lovely blog!

    OdgovoriIzbriši

Toplo zahvaljujem na svim Vašim komentarima.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...