četvrtak, 16. veljače 2012.

Stari okvir za sliku / An old picture frame



U jednoj antikvarnici pred zatvaranje povoljno sam naišla na nekoliko
prekrasnih stvari.
Među njima bio je i ovaj okvir za sliku . . .



Kako me se sama slika s planinskim motivom nije posebno dojmila,
poklonila sam je susjedi koja je istu uspješno smjestila
u svoju vikendicu u Gorskom Kotaru.

Umjesto slike dala sam izrezati ogledalo po mjeri i sve smjestila
na zid u hodniku. 



Obožavam svoje ogledalo kada se u njemu pogledam pred izlazak . . .





Broj komentara: 11:

  1. Volim ogledala, daju neku posebnu čar bilo kojem prostoru u kojem se nalaze. Lijepo si se dosjetila kombinacije.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se tvoj blog, a kako ga do sada nisam posjetila odoh dalje prošetati i vidjeti čime se baviš....

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelijepo ogledalo,ovaj njegov vintage štih totalno osvaja,detalj je samo za poželjeti u domu..

    OdgovoriIzbriši
  4. Ogledalo ti je prekrasno, bas sam i ja u potrazi za okvirom tj. ogledalom:-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Uf,to je ulov kakav svakoj ženi treba!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lijepo,....volim takve vintage stvari, pogotovo kad im damo novo ruho!
    Moji prijatelji su neznajući gdje će sa komodom starom smeđom 60-ak godina, poklonili meni, to je za mene bio odličan projekt!
    Veliki pozdrav!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. bas ti lijepo izgleda i ono sto se u ogledalu ogleda, a i ono samo!

    OdgovoriIzbriši
  8. U maloj pauzi između rođendanskih priprema (sutra moja Nina puni 9 godina), toplo vam zahvaljujem na komentarima!

    OdgovoriIzbriši

Toplo zahvaljujem na svim Vašim komentarima.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...